Kancelaria prawna – odszkodowania za wypadki komunikacyjne

Dział dochodzenia odszkodowań Kancelarii Radców Prawnych Gryniewicz-Marzec sp.k. jest rozbudowany. Główne kategorie spraw z jakimi przyszło się nam dotychczas mierzyć to przede wszystkim odszkodowania za szkodę wynikłą z czynów niedozwolonych, takich jak pobicie i błędy medyczne, odszkodowania za wypadki komunikacyjne lub chociażby za zagubiony bagaż czy nieudane wakacje. Przykłady tego typu spraw można nieprzerwanie mnożyć, ale ważne jest to, że zawsze w przypadku powstania szkody jesteśmy przygotowani do zapewnienia pomocy prawnej.

Odszkodowania za wypadki komunikacyjne i błędy lekarskie

W naszej codziennej pracy podejmujemy się dochodzenia odszkodowań w różnego rodzaju sprawach. Posiadamy doświadczenie w odszkodowaniach będących następstwem wypadków zarówno komunikacyjnych, jak i innych, takich jak upadek na uszkodzonej nawierzchni. Bardzo często podejmujemy również sprawy wynikłe ze szkody zaistniałe podczas pobytu na wakacjach, związanych m.in. z rozbieżnościami w wykupionej ofercie a rzeczywistymi warunkami panującymi w hotelu czy kiedy bezpodstawnie nie wpuszczono nas do samolotu. Zwracają się do nas także osoby pokrzywdzone na skutek błędów medycznych, takich jak leczenie przez stomatologa wbrew zasadom sztuki lekarskiej, powikłania przy operacji lub porodzie czy podanie niewłaściwych leków.

Działania kancelarii radców prawnych w postępowaniu o odszkodowanie

W trakcie prowadzenia spraw odszkodowawczych mierzymy się z drastycznymi doświadczeniami naszych Klientów, jak pobicie, wypadek samochodowy, w wyniku którego zginęła bliska im osoba czy niepełnosprawność spowodowana przez niekompetentnego lekarza. Zawsze wiąże się to też z wieloletnią traumą, z jaką zgłaszają się do nas osoby poszkodowane. Naszą powinnością w takim przypadku jest ocena stanu faktycznego, a następnie na jego podstawie kalkulacja jakiego odszkodowania może domagać się nasz Klient. Brak jest w tej kwestii jednoznacznych wytycznych, jednak nasze doświadczenie zawsze pozwala nam udzielenie Klientom informacji, która daje im możliwość zadecydowania co do dalszego rozwoju sprawy.