Pozycjonowanie stron www - więcej szczegółów o tej usłudze
Pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań ,które dążą do poprawienia widoczności stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Kolejnym atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności brandu, usługi lub produktu.
Algorytm Google ocenia każdą stronę internetową w oparciu o blisko 200 rozmaitych wskaźników. Rezultat tej diagnozy wpływa na to, na której pozycji strona bądź jej podstrona pojawi się użytkownikowi przeglądarki w SERP na dane słowo kluczowe. Za bardzo ważne czynniki rankingowe zawodowcy ds. SEO uznają np. PageSpeed, linkowanie (off-site oraz on-site), a także jakość contentu.
Wyszukując w przeglądarce Google dowolną frazę, użytkownikowi ukazuje się lista stron, które algorytm ocenił jako najlepiej dopasowane do powyższego hasła. Jakie adresy pojawią się w rezultatach wyszukiwania wyżej niż inne? Przeważnie te, których zawartość jest odpowiednio nasycona poprawnymi frazami kluczowymi. a zarazem niepowielona z innych witryn. Na pozycje nie bez wpływu jest również szybkość ładowania się strony (nie tylko w wersji na urządzeniach przenośnych, lecz i desktopowej), prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, a także ilość stron www kierujących odnośniki do naszej witryny.
Pozycjonowanie sklepów i stron www – zleć to fachowcom z firmy SEO
Google systematycznie koryguje algorytm, stąd zaleca się powierzyć pozycjonowanie sklepów oraz stron www zawodowcom. Trafnym wyborem jest agencja SEO mająca kilkuletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od SEO, ale też tworzenia stron oraz copywritingu. Zlecając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które dodatkowo zwiększą przychód firmy.
Do kogo adresowana jest usługa pozycjonowania stron oraz sklepów www?
Pozycjonowanie to głównie usługa skierowana do zarządców stron, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż wyrobów czy usług firmy. Decydując się dowolny biznes niemądrze jest w XXI w. nie posiadać własnej strony firmowej albo ją uruchomić, natomiast zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to ciągła rywalizacja o pozyskanie kolejnych klientów. Według badań blisko 97% osób poszukuje w sieci opinii o lokalnych firmach, co wyraźnie pokazuje do jak obszernej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony lub sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w Google ogromnie zwiększa prawdopodobieństwo, iż konsument zdecyduje się na nasze usługi.
Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]