Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak zatrudnić agencję SEO.

Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, zapewne z czasem zastanawiasz się, co zrobić, aby pojawiała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem wybrać solidną agencję SEO? Polecamy kierować się wskazówkami specjalistów.

Google podpowiada, jak znaleźć dobrą agencję SEO

Nie da się ukryć, iż cała branża SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i nieprzerwanie rozkwita zasadniczo tylko za dzięki Google. Pomimo pojawienia się licznych opcji, jak między innymi Rambler, Baidu bądź Yandex, nadal kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zaistnieć w sieci, musi zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest silna, zwykle nie jest to realne bez doradztwa fachowców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest kompletną nowością, i opublikowało krótki kurs, jak zatrudnić solidną agencję SEO.

Czym według Google wyróżnia się dobra firma SEO?

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, w kilku punktach tłumaczy, jak rozpoznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
  • udzielenie stronie opieki technicznej oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola kondycji strony i regularną analizę jej statystyk,
  • umiejętność oceny budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia planowanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dokładnego audytu strony.

Pracownica Google wskazuje też, że dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, nieraz dającą odczuwalne efekty na ogół po paru miesiącach pracy.