Pomoc agencji SEO – sposób na sukces w sieci

Agencja SEO Kraków. Rzetelna pomoc fachowców.

Przedsiębiorstwa i administratorzy portali internetowych, którzy pragną, aby pojawiać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, mogą to uzyskać na minimum 3 sposoby. Pierwszy, którego nie zaleca się, to podjęcie starań samodzielnie. Nie dysponując doświadczeniem w problematyce SEO i nie śledząc codziennie informacji o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować właściwie i – co najistotniejsze – skutecznie. Druga droga to zatrudnienie na etat obeznanego SEOwca, lecz nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje z uwagi na koszty. Trzecie wyjście to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Budżet wygospodarowany na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Zaletą kooperacji z agencją SEO jest to, że nie licząc specjalistów od SEO w pracują tam także osoby od kreatywnego pisania, programowania, kampanii Google Ads oraz grafiki służące rzeczowym wsparciem w tych obszarach.

Postaw na kompetentną i transparentną agencję SEO

Polskich agencji SEO jest mnóstwo. Czym kierować się podczas doboru podmiotu, która zwiększy naszą widoczność w SERP? Polecamy postawić na agencję, która istnieje na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, ale również tych marketingowych czy kreatywnych, co roku się zwiększa, co nie zawsze idzie w parze z jakością usług. Wybierając agencję, która istnieje od minimum dziesięciu lat, można mieć pewność, iż posiada ona duże doświadczenie i może bez przeszkód zaprezentować pokaźne portfolio swoich dotychczasowych prac. Na stronach agencji SEO nierzadko znajduje się zakładka z wykazem tzw. „kejsów”. Zanim zatwierdzi się umowę wypada przeczytać opisy takich przypadków, by sprawdzić, jakich rezultatów można oczekiwać po danej agencji, jak również to z jakimi trudnościami się mierzyła i z jakimi branżami pracowała. Dobra agencja SEO to taka, której działania są przejrzyste: pisze o harmonogramie prac na zbliżające się miesiące, ale również dostarcza sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich następstwa.

Inny istotny aspekt to personalizacja oferty i dopasowanie zakresu działań do profilu działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeżeli agencja SEO na propozycję współpracy reaguje w ciągu 30 minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, powinien to być sygnał alarmowy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel kompetentnej agencji SEO powinien skontaktować się z zainteresowanym klientem, aby poprosić o dodatkowe informacje o firmie, potrzebne do przygotowania dla niej całościowej oferty. To dane, których nie można odszukać tak po prostu w sieci, jak np. informacja o prowadzonych do chwili obecnej pracach SEO oraz o ważnych dla klienta produktach lub usługach, które stara się wypromować.

Jaki system rozliczenia z agencją SEO wybrać?

Z nieufnością należy podejść do agencji SEO, które sugerują umowę z zapłatą za uzyskany wynik. W takim systemie rozliczenie odbywa się wówczas, gdy frazy kluczowe uzyskają określone w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do pierwszej strony wyników lub do Top3). To w dalszym ciągu często napotykany sposób rozliczeń, lecz niesie ze sobą znaczne zagrożenie – można bowiem osiągnąć szybkie rezultaty naruszając standardy określone przez Google. Systematycznie uaktualniany algorytm też nie pomaga w dotrzymaniu obietnic składnych klientowi, więc rzetelna agencja SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych pozycji. Jeśli chodzi o cenę za działania agencji SEO, to z rzadka bywa ona stała – przeważnie w pierwszych miesiącach po zawarciu kontraktu niezbędne jest zaangażowanie większego budżetu, aby wykonać szczegółowy audyt SEO, a w następnej kolejności wdrożyć wszelkie wynikłe z niego prace. W późniejszych miesiącach współpracy, gdy strona zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na działania bywają o wiele niższe.

Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]