Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

Pawilony są przydatne w każdej firmie handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w trakcie giełd i podobnych imprez, a oprócz tego, dzięki mobilności i łatwemu montażowi, używa się ich np. do handlu w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, winien być odpowiednio dobrany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego doborze?

Pawilon handlowy – jak wybrać?

W ofercie producentów znajdziemy rozmaite typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Charakteryzują się względnie szybkim montażem, jednak ich mobilność jest znacznie mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są też od nich o wiele droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, portierni bądź kas biletowych.

Pawilon handlowy – kiedy warto go posiadać?

Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub najważniejsza jest dla nas cena, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Przeciwnie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje odznaczają się sporą wytrzymałością, będąca rezultatem zastosowania do ich produkcji najwyższej jakości surowców. Zarówno rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą prawidłowo konserwowane, posłużą kilkanaście lat – nawet przy częstym użytkowaniu.